תקלה עולמית בוואטסאפ / תקלה עולמית בפייסבוק, בוואטסאפ ובאיסטגרם | ישראל היום : במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . תקל×
תקל×" עולמית ×'פייס×'וק, ×'וואטסאפ ו×'איסט×'רם | ישראל ×"יום from www.israelhayom.co.il
בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה.

תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של .

גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. סדר עולמי חדש היו מוכנים. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם.

הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . James: תקל×
James: תקל×" ×'אינסט×'רם from www.srugim.co.il
קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות .

שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק.

מתנצלים על אי הנוחות, פועלים להחזיר את המצב לקדמות. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק. תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות .

עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: גולשים רבים ברחבי העולם מדווחים כי לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות באפליקציית וואטסאפ. קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין. תקלה עולמית בוואטסאפ, פייסבוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: ×—×
×—×"שות MivzakLive - ×—×"שות, מ×'זקים, צ×'א, פוליטי, תאונות ×"רכים from www.mivzaklive.co.il
במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . גולשים רבים בארץ ובעולם מדווחים כי אינם מצליחים להתחבר לשירותי הרשתות . גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. עולמי תקלה בוואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק: שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק:

קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין.

שוק המשרדים בבירה קורץ לחברות הייטק. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. מרבית המשתמשים מסוגלים לשלוח ולקבל הודעות למרות התקלה. בשעות האחרונות משתמשים בכל העולם מדווחים על תקלה נרחבת באפליקציית המסרים וואטסאפ, . במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: סדר עולמי חדש היו מוכנים. תקלה עולמית משביתה משעות הערב המוקדמות (ב') את הפלטפורמות של . גולשים לא מצליחים לשלוח תמונות. משתשמים ברחבי העולם מדווחים על תקלות נרחבות בוואטסאפ פייבסוק ואינסטגרם. תקלה עולמית בכל השירותים שמציעה חברת פייסבוק: קריסה כוללת בשרתי חברת פייסבוק המחזיקה בין. הגדל/הקטן פונטים שיתוף במייל שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק.

תקלה עולמית בוואטסאפ / תקל×" עולמית ×'פייס×'וק, ×'וואטסאפ ו×'איסט×'רם | ישראל ×"יום : במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .. משתמשים ברחבי העולם דיווחו על קשיי גלישה בשלושת הרשתות החברתיות. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . סדר עולמי חדש היו מוכנים. הקריסה ברשתות דווחה בין השאר . תקלה עולמית בשלושת ענקיות הרשת: